13 Jul 2012

UNFRIEND-FB

ok. nak melawak pon tak boleh, terasa sensitif. hurm. aku unfriend. sorry, aku memang malas la kalau ada friends camni. nak melawak sensitif. baik aku remove ja hang dari friend aku. kawan macam ni memang susah. takpa, kita masih kawan, cuma bukan kawan dalam muka buku, aku murah marah atau terasa, aku ni susah siikit, orang update status semua nak comment. aku malas nanti dia updatre apa apa ka aku komen terasa pulak. tak nak la camni kan. langkah paling bijak aku unfriend dia. ok. bukan kerana marah, tapi kerana terpaksa, aku bukan benci atau marah ka. aku bukan jenis macam tu. so jangan terasa tau aku unfriend kau. untuk kepentingan kau jugak kann.. malas la nak tulis panjang panjang. btw, patutla muka kekwat ja dengan aku, marah. ok takpa. malas nak berkekwat kekwat agi dengan hang. malas la nak tegur ke ape ke. kalau kau tegur aku, aku ok je. kalau aku tegur sekali tak berbalas, up to you then. for sure, lepas ni memang aku malas dah nak bertegur sapa dengan kau. ok~ kau sensitif. langkah terbaik ialah unfried hang dan tak payah dah bertegur sapa dengan aku. nanti cakap cakap terasa. harap kau faham! k bye!!
p/s: moody

No comments:

Post a Comment