13 Jul 2012

kalori dan GYM

ok. im feeling fit now. (please ignore this statement) ok. aku ahli kelab gym dan senamrobik.
OH YEAH. best. at least aku dapat meluangkan masa aku dengan treadmill dekat gym :D maksud kali ni kali kedua aku pi GYM! is it sound awkward? hoho. memang la. aku ni jenis yang pemalas nak bersenam. off course i wont go to the GYM without any purpose --, ok this is first statement. i sometimes hates sport. sometime i love it. btw, i enjoyed my day with mrs. treadmill (why i use mrs? because i went to the GYM at RAFLLESIA COMPLEX(girl) haha) she gave me the best service ever ! ^^ she helped me to get rid of my 200 calories! and im very happy to know that. dan kadang kadang kegiatan kelab gym ni alternate dengan senamrobik. minggu ni kalau gym, next week will be senamrobik session. this session i hate the most. it's simply because i couldn't understand their steps. move here move there i feel my body is static. couldn't move selincah akak akak koordinator yang memang mantap habis ! ok. aku ni memang jenis sendi keras . kalau aku menari, kompom orang gelak. ok. i dont have that talent. sebut je pasal menari, teringat pulak masa buat persembahan dekat PLKN! menari tarian sumazazu, kena henjut henjut sikit kaki, you know the respond from other trainees? keras macam kayu, i know that and it was my awkward moment that i could forget for the rest of my life :D btw, planning aku untuk next and next day is aku nak mensibukkan diri aku menziarah gym :D aku nak sihat sikit dan tambahkan stamina, just for climbing tangga kejayaan yang besar gila tu. setakat ni, aku berjaya kalahkan tangga tu setiap hari, aku takkan biarkan tangga ni menewaskan aku ssatu hari nanti ! haha. agak metafora disitu. senamrobik pon rasa akan try ikut, fun lah. boleh gelak gelak. bila habis tu peluh bercerau la. haha. senamrobik kan keep on moving. mau tak mau peluh memang keluar bersama garam garam berlebihan. ok . as kelab gym ni bergabung dengan kelab senamrobik. kami akan bersama sama menjalankan aktiviti senamrobik, tapi pihak perempuan tidak akan bersama kami dalam GYM. kesian dekat depa, setiap minggu buat senamrobik. agak agak depa bosan tak? tak pa kan. lama lama jadi pro la. nanti balik kampung boleh ajak makcik makcik dekat kampung joined program senamrobik dengan depa! tak begitu. 
p/s: manusia yang baik ialah manusia mampu memberikan manfaat kepada orang lain!jadi gunalah ilmu didada untuk membawa pembaharuan postif.

sekian saja. assalamualaikum. please enjoy your weekend days to the max!

No comments:

Post a Comment