11 Aug 2012

ooohh ohhh ohhhh BALIK KAMPUNG!!

assalamualaikum..
dalam beberapa hari lagi budak budak ASASI uitm puncak alam bakal kembali ke kampung halaman masing masing. mengikut perkiraan aku, 4/5 hari LAGI ! by means i can count it as my 5 fingers :) memang dah dekat sangat dengan cuti. tengok muka muka budak budak sini dah tersenyum gembira!insyaAllah, kalau tak ada sebarang masalah, aku akan naik bus sewaan budak budak kedah dekat sini. dekat sini, budak budak kedah sepakat sebulat perut *opss. sebulat suara akan menempah bus untuk balik. setelah mengadakan mesyuarat dekat GROUP FACEBOOK . ada dua TOKAN bus, dekat sini, yang first IDA second AINA, aku pilih nak naik bus yang aina tempah, sebab? sebab pertama: dia kawan lama aku, so aku percaya ^^ haha. sebab kedua, bas ini akan mendarat di JITRA, memudahkan urusan aku, nak balik pon senang . haha. so aku kena bayar RM42.50 :) ok la tu. as bus tu akan menjemput kami dekat PALAM, tak payah susah susah nak naik RAPIDKL pergi KLANG SENTRAL .. macam BOSS. opssss. haha. harap harap semuanya akan berjalan seperti biasa, dan aku harap perut aku tak meragam masa dalam bus, tidur aku dalam lena semasa perjalanan, dan semestinya bus tu tak akan terlibat dengan mana mana kemalangan. doakan perjalan pergi dan balik kami. :) insyaAllah, semuanya akan dipermudahkan oleh Allah SWT. dalam kegembiraan menyambut syawal tiba, menahan lapar dan dahaga di bulan puasa, perlu DIINGATKAN sekali lagi buat WARGA PALAM, seminggu selepas kembalinya kita di sini, SATU dugaan bakal kembali. TEST 2 ! nampaknya, TEST 2 bakal men'LIMIT'kan kegiatan mengutip DUIT raya --, haish. tak boleh jadi. nak duit raya. nak duit RAYA :) takpalah, dah besaq gedabak pon nak duit raya lagi.. so tak payah la nak enjoy sangat cuti raya ni. ahaaa.. and one more thing, uitm bagi kami CUTI SUPER LONG! ^^ 10 hari, aku difahamkan banyak universiti yang cuti 3/4 hari ja. sobs sobs sobs . aku tumpah bersedih bagi pihak hampa. takpa takpa.. ada la tu hikmah disebalik cuti pendek  kan? *aku yang dapat cuti panjang boleh la kata macam ni --, ok aku paham perasaan hampa, TITIK. raya raya jugak, puasa puasa jugak, BUKU jangan lupa. harap tutorial tak ada --,  ok sampai takat ni saja update aku, tak mampu berbicara dengan lebih dalam lagi, banyak lagi kerja yang aku perlu bereskan. selamat bercuti semua! have a great holiday then!

                                             

No comments:

Post a Comment