30 Mar 2013

Alhamdulillah :)

Assalamualaikum :)
huarghh. ngantok beb baru habis final computer science. mengantuk :P haha
seriously terketar ketar nak jawab final untuk comp. science. sebab aku rasa macam susah la jugak :P hahaha..
btw, sebelum jawab , aku dapat good news :) carry untuk computer science and chemist day keluar ! yeahhh!

ni chemist aku, even though tak dapat highest, and aku kecewa gak, tak aku bersyukur sangat sangat :)

ni pulak untuk CSC. alhamdulillah lagi :) syukur kehadratNya ! tak sangka tinggi jugak :) ini dikatakan rezeki, dan alhamdulillah, lab aku paling highest :) aku paling suka time lab. aku buat betul-betul. so alhamdulillah :)


aku bersyukur sangat. so aku harap result untuk final ni bagus la :) 
and aku juga harap sangat aku mampu dapat 3.8> ke atas. dan kalau boleh 4.0 :)
hehehe. inshaAllah. doakan aku !
so hari selasa ni CTU menanti, hari khamis pulak ada calculus ! inshaAllah. 

No comments:

Post a Comment