27 Mar 2013

Jari jemariku semakin gatal ...

jari jari ini nampaknya semakin gatal ..
semakin rancak..
dan semakin gian nak update blog. aku tak paham.
semangat apa ni yang menyerang aku ? sebelum ni jangan harap nak tengok blok
sampaikan labah labah dah beranak pinak dekat sini. ekekeke.
bukan labah2 ja, tikus pon buat sarang u'olls ..
-_- dekat dekat akhir sem ni la jari jemari ini mula menunjukkan belang.
depa paksa aku type ! T.T
kejam dorang u'ols. sungguh kejamm.
sampai hati korang buat aku camni. aku busy final wehhh..
FINAL !!!!
aku busy final. sobs3 . sampai hati jari jari ini mendera batin ku (melampau hyperbola)
ekekeke. okay just kidding. aku harap semangat nak menulis ni tak macam taik lembu..
busuk sementara. ekeke
aku harap semangat aku ni kekal. untuk esok. sebenarnya aku ni memang cuai pon.
macam manalah aku tersilap tengok. esok ada FINAL EXAM UNTUK ENGLISH !
tampar diri aku laju laju. sobs3. menangis lagikkk ! sobs3. nangis lagikkk !
haha. tak guna nangis -.- sapa suruh aku tak tengok betoi2.
so malam ni aku nak menghafal idiom u'olls.
aku ni bab menghafal memang alah sikit -.- sighh. hafal kot. 
takpa. aku kena tetap semangat. aku nak harumkan nama aku didaerah philahdelphia ini. 
bukan main kan nama. oversea gitew. ekkk. hahahha
so sekali lagi.

ALL THE BEST HONEY BUNCHES !
entah kali yang ke berapa puluh ribu dah aku duk kata all the best ni :3 
nasib kau lah labu .. hehehe 
okay lah. masa memang jeles dkt aku . sigh* 
sampai mesej orang hantar pon berbunyi '' dah habis study '' ?
takdak soalan lain ke nak tanya? korang ni tengah mendera mental aku ka apa =.=
erkkkkk. hahaha. okay lahh. so sekarang sesi beramah mesra dengan ENGLISH !
till then, Assalamualaikum gojes ! <3

No comments:

Post a Comment