8 Mar 2014

what do people see me as ..

assalamualaikum.. saya minta maaf sebab jarang update. saya sibuk dengan program program Majlis Perwakilan Pelajar dan lain lain program lagi. time is golden for me now. i have to accomplish everything within my means. thanks ya Allah sebab saya diberi peluang untuk sibuk dan diberi peluang untuk terus belajar cara untuk mengendali program. berbalik kepada tajuk..
what do people see me as?
well, to be honest, i rarely show you that i'm in mad, so they thought im always good..
my answer, well to be honest with you, i hope you completely understand that everyone has their own limit and i would say yes for my limit. i wont show you that i mad, because i love to laugh like crazy and you wont notice when you just exceeded the limit at me. i wont show my mad. i act like usual. but i dont know, if you just keep on pushing to the limit, the heat will be up then :)

people think that im not serious
my answer, come on.. dont because i never mad, you just can play behind my back. im serious with my works, and i hope that you will always be serious with your works. im always being me, and jangan pijak kepala saya.

people think im weak
yes, memang saya selalu mengalah. sebab saya tak suka bertengkar benda yang tak sepatutnya. no further comment on this :)

p/s: walau dengan sape pon kita tengah deal sekarang, kita kena sedar bahawasanya orang yang kita deal itu ialah manusia, yang penuh dengan cacat cela. jangan sebab dia adalah kawan kita, kita boleh main main masa tengah berbincang, jangan sebab hati dia lembut, kita boleh pijak pijak dia, dan biarkan dia terkapai2 dengan kerja . kejam. ada masa kita serious, ada masa kita main main, awak mengambarkan diri awak sendiri, digambarkan dengan cara kerja awak. ingatlah, kesudahan yang baik ialah bagi orang orang yang bertaqwa. jangan mementingkan diri semata sehingga berlaku kejam terhadap orang lain. Allah itu Maha Melihat, Maha Mengetahui setiap detik dan saat kita.

                                                                                                                                                                                                                               

No comments:

Post a Comment