26 Apr 2012

aku..

aku taknak la membicarakan laki tentang matrik dan sebagainya yang memeningkan kepala otak aku. aku pon tau blog aku ni agak membosankan, aku bukan seorang yang kreatif, aku tau pasal tu, tapi apa salahnya kan? kadang-kadang jealous gak baca blog-blog yang penulisanya kreatif tahap lah macam blog ni,blog  wan aidil yang sangat kreatif pengisianya. aku tak mampu menjadi sepertia dia kerana aku adalah aku,  dia adalah dia. aku tak bijak membicarakan isu mahupun membuat lawak spontan. aku bukan jenis tu dan aku tahu aku agak membosankan. aku akan cuba membaiki kelemahan aku dan aku berharap entri-entri yang akan datang mampu membuahkan hasil yang amat positif. :D terima kasih.

sebelum aku melalut dengan lebih jauh, pada entri kali ni aku nak cerita pasal diri aku, Mohammad Aklis Azmi. pastinya entri yang membosanakan apabila berbicara mengenai diri aku. yaa. membosankan. sebab aku takda kisah yang mampu menarik banyak orang untuk membaca. terimalah seadanya ya : ).

AKU AMAT MUDAH TERSENTUH APABILA:
+ orang yang aku pernah label jahat dalam hati mengambil berat pasal aku
+orang menghargai benda yang aku bagi
+bercakap mengenai kelemahan aku
+berpisah dengan rakan-rakan
+dipertikai kebolehan aku
+tuduh tanpa usul periksa
+perempuan memerli aku.(benda paling aku ta boleh terima)
+membanding bandingkan aku dengan orang lain

sekian. tu antara list yang membuatkan aku tersentuh. tapi aku takkan tunjukkan aku tersentuh. selalunya aku balik, mandi. menangis sambil mandi :') teruk kan? apa nak kata. itulah diri aku, insan bernama Mohammad Aklis bin Azmi

2 comments:

  1. ehem ehem, ada mention nama aku tuh. wahh :D thanks. mana ada kreatif pun. merapu ja bnyak. ahhaha

    ReplyDelete
  2. :D SERIUS SYIOK baca blog hang
    :D

    ReplyDelete