5 Oct 2012

oh my PHYSICS !


PINKY lagi tauu U'olllss~ hahah

assalamualaikum semua :)
kejab lagi dalam pukul 2 aku akan bertemu semula dengan BENDA alah..
paling ditakuti antara banyak banyak SUBJEK ! Yeahhh ! it's physics..
i repeat , IT'S PHYSICS ! FINAL !
whoppp. whooppppp.. terketar ketar aku dalam ketakutan.
tak senang duduk aku jadinyaa
aku gagahi jugak diri aku update pasal ni.. dengan harapan?
-dengan harapan aku mampu menyerap semua tekanan ni. 
and of course aku taknak jadi gila disebabkan PHYSICS! PHY-sicks 
=.= ok bertenang. semua orang akan hadapi benda yang sama .. bukan aku sajaa ok ! 
>.<  *abaikan semua symbols yang entah apa apa tuu..
sekarang formula physics berlegar legar manja dalam KEPALA aku. oh tidakkk.
PHYSICSSIC POSSESSION ! help  ! *see. im on my halfway of turning CRAZY !
T.T abaikan saia ~  hahaha( GELAK gaya orang dekat hospital BAHAGIA)
OK. stop it. im annoying everyone who is reading this.
so, my final word. GOOD LUCK palamians ! go go go go ! lets OUTGUN our fear!
our fear towards PHYSICS ! Yeah ! we're strong !!
dan dengan harapan masa turun TANGGA MAUT tu...
dapat ilham sikit :) well .. well .. well.
si tangga tu banyak berjasa dekat I tau U'olls *eii. ayat mak nyahh. haha. who cares? :p
so harini i nak cuba yang terbaik ukeyyy ! haha.. muaahh ..
ignore bahasa GEDIKS di atas. 
sampai sini saja corat coret yang mengarut ! till we meet again ! :) assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment