27 Mar 2013

Cell Biology (MIC 102) Final Exam

Alhamdulillah ..
semuanya telah selesai. final exam untuk MIC 102 dah selesai :)
boleh tersenyum lebar ha! satu beban dah pergi dari hidup aku for the time being :)
hehe. and alhamdulillah lagi untuk carry marks for MIC and PRE CALCULUS :)
for MIC Not bad, 33/40 and for calculus Alhamdulillah 37.6/50 .
syukur ke haddatNya. inshaAllah. aku kena gandakan usaha kali ni untuk final :)
at least dapat A atau A+ inshaAllah :) Aamiin Ya Rahman, Aamiin Ya Rahim.
so next is COMPUTER SCIENCE ! phewwww! gerun chekkk !

ketaQ pala lutut habeh denganr CSC. hehe. aku takut jugak CSC ni sebab kena banyak main dengan terms and definitions T.T
 al-maklumlah, aku tak pro sangat bab hapai2 ni. alah okay :*
hahaha.  so apa apa pon kena focus untuk upcoming final exam :) so ni dia jadual aku !
ambekk kau !
so dah tau kan bila aku exam? so tak reti reti kaaa nak wishh? heeeeeee.. *kidding
so again and again all the best my honey bunches !



No comments:

Post a Comment